Ons verhaal

Voor vrienden, familie en alle mensen die meeleven in ons adoptieavontuur.

11.12.06

Maandag kwam, en ging

Vandaag zouden we wat meer nieuws te horen krijgen, rond 15.00 ontving ik een mailtje van E&JM, ze hadden contact gehad, en eigenlijk was er nog niet veel nieuws.
Om even voor 18.00 was er dan toch een mailtje, maar de dees was al lang naar huis, en natuurlijk net in de auto, als mijn gsm meestal diep in mijn handtas zit, en ik deze niet hoor werd er gebeld.
4 Mogelijke afreisdata, maar nog geen enkele bevestiging. Ergens tussen 18 dec en 4 jan vertrekken we naar Addis Abeba.

De stress speelt nu echt parten, het niet weten of we nu maandag wel of niet vertrekken..... mijn maag slaagt volledig tilt, krijg geen hap door mijn keel en de zenuwen zijn tot het uiterste gespannen. Ik wil alles geven om nu, onmiddelijk één duidelijk antwoord te krijgen. Nu onmiddelijk een correcte datum te horen. Nooit was de adoptieprocedure zo stressend als op dit ogenblik.
Misschien morgen avond meer duidelijkheid, dus maar weer afwachten maar toch ook al een beetje voorbereiden op een eventuele afreis maandag......
Eén possitieve zaak aan dit alles ? Het helpt mijn dieet een stuk vooruit, als we nog een paar dagen in deze onwetendheid leven ben ik eindelijk op mijn streef gewicht. Hip Hip Hoera.

Counters
Free Counter