Ons verhaal

Voor vrienden, familie en alle mensen die meeleven in ons adoptieavontuur.

7.12.06

Help

Ondertussen hebben een nachtje tijd gehad om het nieuws van gisteren te verwerken, mijn eerste reactie was oei, neen niet vertrekken voor Kerstmis, dan is ons mama alleen. Maar ondertussen heb ik ook met mijn rationeel verstand een beetje gedacht ipv enkel met het emotioneel. Als we inderdaad nog 23 december kunnen vertrekken, dan toch wel graag.
Ons mama wil natuurlijk niet dat we voor haar zouden thuis blijven, "Ik zal dat wel overleven ze, een kerstmis alleen" en ergens heeft ze wel gelijk, hoe je het ook draait of keert, er zal een moment zijn dat ze alleen is, met Kerst of Nieuwjaar, of het weekend erna....
Alles hangt natuurlijk af van de sluiting van de ambasade in Ethiopie.
Ongelooflijk, als we de 23ste vertrekken, zijn we nog net voor het eindejaar terug thuis.

23 Dec vertrekken = nog 16 dagen, en als ik dat zie dan zijn het meer dan kriebels in de buik, dit zorgt voor heel wat broebelwerk, maagkrampen en andere gelijksoortige toestanden.

Voor we ons helemaal opfokken, en vol stress steken, even maar morgen afwachten wanneer we meer nieuws van ROH verwachten.

Counters
Free Counter