Ons verhaal

Voor vrienden, familie en alle mensen die meeleven in ons adoptieavontuur.

6.12.06

Danku Sinterklaasje

Tja de grote kindervriend had geen beter nieuws kunnen brengen dan het mailtje van ROH. Dinsdag is ons dossier voor de Ethiopische rechtbank voorgekomen, zonder probleem. We zijn nu officieel de ouders van Abdisa & Eyerusalem. Het kan ook nog best zijn dat we dit jaar afreizen. Kerstmis of Nieuwjaar vieren in Ethiopiƫ, wie had dat gedacht. Vrijdag weten we meer, er moet nog even nagekeken worden of de Belgische ambasade wel werkt tijdens de Kerstperiode. Jongens jongens, het gaat ineens weer in een rotvaart. Al de planningen die we hadden gemaakt liggen weer eens in het water. Maar we willen natuurlijk alles opgeven om zo snel mogelijk naar onze 2 kindjes te gaan. De kriebels in de buik zijn plots terug, en de paniek, en de blijdschap en de emoties... 2007 starten wij als een famillie...... is dat niet ongelooflijk. Ik hoef echt niets anders op mijn kerstkadolijstje, ons gezinnetje is bijna kompleet, mama & papa, moederpoes & zoontjespoes en heel binnenkort zoontje en dochtertje.
Zo blij en toch voel ik me zo schuldig, ik kan ons mama toch niet alleen laten tijdens de kerstdagen, ze heeft het zo moeilijk met onze papa in het verzorgingstehuis, als ook wij dan met kerst weg zijn......
Het blijft een rare situatie van vreugde en verdriet.

Counters
Free Counter