Ons verhaal

Voor vrienden, familie en alle mensen die meeleven in ons adoptieavontuur.

14.5.07

Moederdag

Vorig jaar schreef ik hier nog, dat het de laatste niet-moederdag voor mij was. In volle overtuiging dat we tegen Mei 2007 onze kinderen bij ons zouden hebben, en kijk zondag mijn allereerste echte moederdag.
Met de nodige zelfgeknutselde spulletjes van de kinderen, (een keukenschort beschilderd door Abdisa en een kralenarmband gemaakt door Eyerus) daarnaast hadden ze ook nog een tekening gemaakt, en een versje van buiten geleerd. Amaaai..... emoties, als de ene spreekt over zijn "Supermama" en de andere haar gedichtje eindigt met "jij bent de allerliefste mama" en je dan rond de nek vliegt.

Het was zo wi zo gisteren en emotionele dag, ik was in de veronderstelling dat de man van mijn vriendin en D iets hadden georganiseerd voor moederdag, ik dacht nog, amaai heel orgineel bedacht zoiets zou D nooit uit zichzelf doen. Maar toen we ariveerde bij C&S bleek er meer aan de hand. Mijn 40ste verjaardag werd nog eens overgedaan.

Er staan momenteel weer enkele koppels te trappelen van ongeduld om richting Addis te vliegen. Het lijkt voor ons al zo lang geleden, je went zo vlug aan de nieuwe situatie, het is gewoon ongelooflijk, want het is toch nog maar 4 maand geleden. Voor hen begint het grote avontuur, eens je die fototjes in handen hebt is het echt aftellen en uitkijken naar de eerste ontmoeting, dat is toch iets dat je niet gauw vergeet. De spanning bij het openen van de foto-mail, eindelijk beeld, na zo lang wachten krijgen de kinderen eindelijk een gezicht.

Maar in real-time, was het toch eventjes moeilijk om het juiste meisje uit de rij te pikken, je bent zo overweldigd door alles was je ziet.





1 Comments:

Blogger Nicole said...

Fij hé, een moederdag mee maken!
En dan nog met niemand minder als jezelf in de hoofdrol, superrrr!!!

Oh ja, beter laat dan nooit, maar een dikke proficiat met je 40ste verjaardag!

Liefs
Nicole

17 mei, 2007  

Een reactie posten

<< Home

Counters
Free Counter