Ons verhaal

Voor vrienden, familie en alle mensen die meeleven in ons adoptieavontuur.

22.12.06

Zonder Opa

Ik vertelde gisteren al dat mijn papa terug opgenomen was in het ziekenhuis, daar is hij gister avond ook gestorven. Even na de middag had ons mama gebeld, dat ik beter nog kon langskomen en het was toen duidelijk dat zijn toestand niet meer zou verbeteren. We zijn dan toch naar ROH gegaan voor onze reisvoorbereiding. We waren er nog geen 10 min. vertrokken of ik kreeg een telefoontje van ons mama. Papa was heengegaan, in alle rust ingeslapen.
Natuurlijk doet dit pijn, niemand geeft graag één van zijn ouders af, maar diep vanbinnen beseffen we allemaal dat dit voor hem en voor mijn mama, het beste is. Mijn vader was er al een tijdje niet meer, na zijn beroerte eind september was er enkel nog zijn lichamelijke aanwezigheid, maar niets in die man deed me denken aan mijn vader. Nu kunnen we rustig afscheid nemen. Ook voor onze kindjes is het misschien beter om geen vake te hebben ipv van de zieke opa die hij was.
Kerst en nieuwjaar zullen dit jaar voor onze famillie in alle stilte voorbij gaan. Gelukkig hebben wij zowel als mijn moeder een mooi toekomstbeeld om naar uit te kijken, de komst van onze kindjes zal het verdriet van dit verlies draagbaar maken.

8 Comments:

Anonymous Anoniem said...

onze innige deelneming bij het overlijden van jullie (schoon)vader

ilse en alain

22 december, 2006  
Anonymous Anoniem said...

Veel sterkte bij dit verlies!!

22 december, 2006  
Anonymous Anoniem said...

Heel veel sterkte toegewenst !

22 december, 2006  
Anonymous Anoniem said...

Lieve Christa en Dirk,

Wij denken aan jullie in deze moeilijke periode en wensen jullie en de mama héél veel sterkte!

Hilde, Francis, Justine & Sarah

26 december, 2006  
Anonymous Anoniem said...

Christa en Dirk,

Heel veel sterkte in deze moeilijke dagen. Wij denken veel aan jullie...

Nadja, Yves, Robbe, Ine en Kobe

27 december, 2006  
Anonymous Anoniem said...

Christa en Dirk,

Mijn allerdiepste deelneming met het verlies van je papa. Veel sterkte ! Je komst van de kindjes zal ongetwijfeld de pijn verzachten. Wens ook veel sterkte toe aan je mama,

Karin

27 december, 2006  
Anonymous Anoniem said...

Christa en Dirk,

Wij wensen jullie en de mama heel veel moed en sterkte in deze moeilijke periode. Eyerus en Abdisa zullen jullie ongewijfeld terug zonlicht brengen na deze zware tijd.

Liefs, Wim en Ingrid

27 december, 2006  
Anonymous Anoniem said...

Christa en Dirk,

Heel veel sterkte toegewenst bij het verlies van jullie vader en schoonvader ! Wees er voor mekaar en kijk uit naar de komst van jullie 2 kapoenen die terug een beetje licht zullen brengen !
Het allerbeste gewenst !

27 december, 2006  

Een reactie posten

<< Home

Counters
Free Counter