Ons verhaal

Voor vrienden, familie en alle mensen die meeleven in ons adoptieavontuur.

15.5.06

Vaststelling

De voorbije jaren leek het of heel het dorp, de stad vol liep met zwangere vrouwen, en jonge koppels met buggy's en koetsen.
Telkens werd ik weer met de neus op de feiten gedrukt. "jaja wij zijn zwanger en jij niet..... "
Ondertussen zie ik al die bolle buiken en bugy's niet meer. Ze zijn er nog wel maar mijn focus ligt ergens anders.
Het valt me nu op dat ik mensen zie met adoptiekinderen. Zaterdag nog, zit ik rustig bij de kapper en zie ik een jonge man afkomen, naast hem huppelt een 6 jarig afrikaans meisje. Dit zou D kunnen zijn, denk ik bij mezelf, en vol ontroering hou ik het duo in het oog tot ze de hoek om zijn.

Gek eigenlijk, want er zullen nu nog steeds bolle buiken en buggy's rondlopen, en 5 jaar geleden zullen er ook gemengde gezinnen rondgelopen hebben, maar mijn focus is anders. Ik zie alleen nog ons toekomstbeeld.

Counters
Free Counter